Godmorgon Solstrålar!

Inte för att det är så värst mycket solstrålar utan för mitt fönster denna morgon, men jag antog att ni var så pigga  och glada att jag kunde kalla er solstrålar.  Jag är iaf ganska pigg ocg taggad inför den här dagen. Idag så är det så att jag stannar kvar hos Jenny och Fredrik till en stund efter lunch då mormor och morfar kommer och hämtar mig och skjutsar hem mig till mamma. Det blev ändrade planer med Cimbus, han kommer redan idag! Då blir det lite pyssel med att få honom att trivas och släppa ihop i nya hagen, packa upp alla hans saker  osv.
 
Nu måste jag snart springa upp och äta lite frukost, bara ett liiiiiitet tag till i sängen snälla Jonna.... ZzZZZzzzz
//Inte dålig hoppteknik han har, superstar//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0