Godmorgon zzZZZzzZ

Sjukt trött idag. Kom hem 03.00 inatt. Dock sov jag lite i bilen hem ;) Skåne resan var en riktigt lyckad en och jag har nog hittat min nya ponny. OM den går igenom veterinär besiktningen osv såklart.. Ni vet att ni får reda på det! Jag red 8 olika hästar, och en av dom 2 ggr. 3 hästar varje dag. Igår han vi med att bada i havet också, iskallt var det.. 
 
Idag är planerna så att jag och mamma åker med Vilma och hennes mamma till havet och badar, solar och snackar. Myspys. Ikväll ska jag rida Cimbus ut med finaste Julia. Vi kommer ha så sjukt mycket att prata om. Vi har inte träffats på riktigt sen SKOLAVSLUTNINGEN, sjukt. Längtar, har saknat henne så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0