Godmorgon..


//Lägg märke till att jag ler, så stolt över honom//
 Herregud vaknade kl 11. Det var länge sen jag sov så länge.. Men men det var antagligen välbehövligt. Jag brukar aldrig kunna sova så länge, men nu när jag inte ville sova så länge så är det klart att jag ska göra det. Haha. Idag är planerna så att jag snart ska åka till Fredrik som ¨håller på och hackar gräs och faktiskt vara med där lite, kul med lite variation ;) Kanske ska bli bonde? Nej, det är klart jag ska fortsätta med hästarna haha. Sen i eftermiddag kanske vi åker lite mer Can-am spyder och kollar lite TV eller så.
 
På torsdag kommer den här bloggen äntligen kunna bli en riktigt hästblogg igen. För då kommer bitarn (Cimbus) tillbaka till stallet, se hur dom andra hästarna känner för det, inge vidare skulle jag tro ;) Cimbus ska sättas igång nu efter sin lilla sommarvila och eftersom att det är svårt för Lena att få upp flåset på honom, så kommer han till mig. Dessutom får han "vara häst på riktigt" några veckor eftersom att han får gå i en sån stor hage med massa andra hästar. Åh vad kul det ska  bli att få rida tillsammans med Vilma, Julia, Johanna osv. Som jag saknar det.
 
 

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Jisses vad söt liten ponny :)

2013-07-09 @ 17:38:20
URL: http://lamias.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Adsettings.com, instruktioner står här:

http://dressyrponny.se/2013/july/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

Har funkat för alla jag vet (: Jag har inte tagit ut mina pengar ännu.

Svar: Okej, tack så mycket :)
Jonna Pettersson

2013-07-09 @ 17:51:27
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0