Kommit till ro ;)

Nu har jag kommit hem efter stallet. Idag red jag både Tjalle och Cimbus. Båda fick gå ut en sväng. Cimbus jobbade jag mycket med övergångar, ställa, böja, flytta osv inför tävlingen imorgon. Tjalle red jag bara utan krav. 
 
 Imorgon är det somsagt "tävling" med Cimbus.  Bara en liten klubbis, men både klubbens Cup och KM går imorgon och därför tänkte jag för första gången testa att rida två klasser på Cimbus. Se hur han reagerar på det. Förhoppningsvis orkar han båda klasserna utan att bli seg, tävlingen är på kvällen så det borde inte vara några problem. Men käns det inte rätt efter första klassen stryker jag mig från andra.
 
På torsdag åker vi ner till Skåne igen, kommer hem torsdag kväll. Fundera på den ni ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0