Nu bestämmer jag att..

1.. Det här kommer bli en bra dag!
 
2.. Cimbus kommer att vara pigg och glad idag och lätt orka båda klasserna!
 
3.. Vädret kommer att vara: Molnigt, lite svalt och blåst idag när jag ska tävla!
 
4.. Tjalle kommer att vara på jätte bra humör och vi kommer att riktigt roligt på ridturen!
 
5.. Cimbus INTE kommer att bli ömfotad efter han blir verkad idag!
 
6.. Min hemmagjorda Slush med vattenmelon kommer att smaka underbart!
 
7.. Mina konkurenter på tävlingen kommer att vara lätta att slå idag!
 
8.. Det kommer att vara något bra på TV ikväll.
 
9.. Allting kommer gå perfekt imorgon!
 
10.. Alla djur i hela värden kommer till mig och får ett bra liv! (( ;) ))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0