Ridit i regnet

Shit vad Cimbus var pigg idag. Under hela ridturen var han stirrig och rädd för alla gräs strån på ett gärde samtidgt. Haha, han hoppade, bockade och flög. Piaffade, körde passage och skänkelvikningar. Nja kanske inte så mycket men illa nog. Samtidigt roligt att han taggar till på riktigt. Dock hade ju jag tajmat in och skulle rida barbacka, nära på att tugga grus några gånger ;) Men jag höll mej kvar. Red en ganska kort runda på kanske 30 minuter. Regnet öste ner under hela ridturen så jag hann ändå bli dyngdur..
 
Nu har jag kommit hem, sitter i sängen med en filt. Ska SNART hämta en knäcke macka, kanske kolla på en film eller något sånt..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0