Saker du inte visste

-Jag är riktigt bra på att laga mat, kul är det också!
 
-Jag var med på ponnyakuten casting 2012
 
-Jag suger på att uppdatera min FB och Instagram.
 
-Jag gillar inte fulla människor, hah.
 
-Vi har veterinärbesiktigat två D - ponnyer, ingen gick igenom.
 
-Darragh såldes till en 7 årig jätteduktig liten tjej, han står bara ca 15 min från vårat stall.
 
-När Lena köpte Cimbus var han inte registrerad i "russ registret", och när Lena skulle göra det fanns det redan ett russ som hetter Cimbus. Därför heter han Prins Cimbus ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför var du med i castingen till PA? :)

Svar: För att Cimbus, bits och sparkas ;)
Jonna Pettersson

2013-07-13 @ 20:40:48
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0