Stan, Hoppning, uteritt, bad?

Idag står det mycketpå schemat och jag har inte börjat med något.. å här ser min dag ut idag från nu ungefär:
 
Kl 11.00 - Fortsätter med att blogga, läsa bloggar, kolla Tv osv. Slappa helt enkelt.
Kl 12.00 - Dags för lunch, kyckling och ris står på mat schemat idag ;) 
Kl 13.00 - Göra mig iordning och åka in till stan med mammi.
Kl 14.00 - Kolla runt på affärerna, shoppa och kanske ta en fika.
Kl 15.00 - Åka hem igen, möjligtvis dra till stranden.
Kl. 16.00 - Baaaaada!
Kl. 17.00 - Hem igen, ta det lugnt. Hjälpa mamma med maten kanske.
Kl. 18.00 - Äta, haha älskart ;)
Kl. 19.00 - Göra mig iordning och åka till stallet.
Kl 20.00 - Rida Cimbus ute i hagen, hoppa hade jag tänkt och vilma sa tt hon kunde filma, då kommer det ut här!
Kl 21.00 - Rida ut Tjalle med Vilma och Loni.
Kl 22.00 - Åka hem igen, kanske kolla lite TV..
 

Kommentarer
Postat av: Linn Hagstedt

Fin blogg! Allt bra? :D

2013-07-28 @ 09:15:41
URL: http://linnhagstedt.se
Postat av: hannah

Snygg blogg! Du borde va med om att tävla om veckans blogg. Gå in och läs på min blogg så står där hur du anmäler dig :)

www.nattstad.se/thematchmaker

2013-07-28 @ 09:18:48
URL: http://www.nattstad.se/thematchmaker
Postat av: Linnéa & Arwen

Har du också skiitvarmt där du bor? Funkar inte att rida annat än på morgonen eller kvällen...

Svar: Mhm! Funkar inte :/
Jonna Pettersson

2013-07-28 @ 16:56:27
URL: http://arwens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0