Svar del 2

Dessa frågor är stälda av Malin som bloggar på  http://malinottenback.blogg.se
1. Hur länge har du ridit? 
Svar: Första gången jag satt på en häst var jag bara ett par månader, men när jag började rida ordentligt var jag 4 år, då red jag på min grannes shettis Goliat som faktiskt lever än idag. 
2. Hur många hästar har du haft? 
Svar: 1 Egen.
3. Vilka bloggar läser du? 
Svar: Väldigt många, bland annat dom jag rablade upp i del 1.
4. Mål med bloggen 
Svar: Jag vet inte, ha roligt ;)
5. Favorit citat 
Svar: You only live once, but if you live it right once is enough
6. Favorit hästras 
Svar: Ingen speciell faktiskt.
7. Har du Instagram?
Svar: Yes, jonnapettersson :)
 

Dessa Frågor är stälda av Esther som bloggar på  http://teamheej.blogg.se
Ska du byta blogg? 
Svar: Nepp :)
Tycker du om att videoblogga? 
Svar: Haha, som ni märker, nej..
Vilken är din favoritfärg?
Svar: Grön eller mörkröd.. 
Vilken är din favoritmat? 
Svar: Kyckling i sås och hasselbakspotatis :0
Dina favorit ponnysar i alla kategorier och din favorit storhäst
Svar: Nu tar jag INTE kända ponnysar och hästar utan sånna som jag ridit eller känner. A - Lätt Goliat, grannens shettis - det var han jag llärde mej att rida på ;) B - Min älskade Darragh.. C- Jag vet inte, jag har inte ridit så många C ponnyer.. Men Theo kanske. D - Pelle, hästen som inte gick igenom veterinär besiktningen :( Storhäst - Jost, en unghäst på 4 år i stallet, hur mysig och fin som helst!
 

Dessa frågor är stälda av Melissa som bloggar på  http://www.dmryttarna.blogg.se
1.bästa du gjort med hästar? 
Svar: Jag vet inte, men det är himla kul att hoppa hindrena i skogen och bada med hästarna i grusgropen.
2.vilka bloggar följer du? 
Svar: Det har jag redan svarat på.
3.favvo färg? 
Svar: Redan svarat på.
4.idol? 
Svar: Roffe och Doglas
5.är cimbus (stav) bra på att hoppa? 
Svar: Dom dagarna som han tycker det är kul oh han tror att han är bra, då är han bra ;)
6.vrf rider inte du med shaps/ridstövlar?
Svar: Haha jadu.. Men när jag tränar och tävlar använder jag alltid det!
 

Dessa frågor är ställda av Isabell som bloggar på  http://ridskoleryttarna.horseworld.se
Hur många unika har du per dag ungefär? 
Svar: När jag bloggar som jag borde, 50-60 st :)
Besöksrekord? 
SVar: Över 2000 st ;0
Sämsta antal unika besökare du haft? 
Svar: Haha noll typ, ett tag när jag inte bloggade alls för några år sedan.
Har du någonsin tyckt att det är jobbigt att ha häst? 
Svar: Självklart, vem har inte gjort det en dag med 20- grader när man har feber och ändå måste kravla sig ut?
Är du på gång med någon häst än?;) 
Svar: Nej inte efter Pelle..
Bloggar du mest från datorn eller mobilen? 
Svar: DATORN.
Största misstaget du gjort? 
Svar: Det håller jag för mig själv.
Ditt allra bästa köp?
SVar: Oj jag vet inte faktiskt..
 

Dessa frågor är ställda av Evelyn som bloggar på  http://evelynsworld.blogg.se
Sporrar/Ridspö? 
Hoppning/Dressyr? Varför just det? -
Båda 
Läser du min blogg? vad tycker du om den? 
Svar: Nej.
Hööks/My one? 
Rider du på ridskola?
 
Hoppa högt/Lågt?
VVilken nivå rider du i dressyr? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0