Veckans planering

Måndag: Just nu sitter jag faktiskt hos min moster och morbror, vaknade för ca en halvtimme sen sitter kvar i sängen som just nu är en soffa ;) Idag ska jag hänga här hela dagen, träna agillity med hunden, käka, snacka. Senare på etfermiddagen kommer fredrik hem från jobbet och då ska vi åka hans "motorcykel" det är en trehjuling som kallas Can-am spyder (bild) till någon slott och fika, jätte mysigt!
Tisdag, Onsdag: Jag hänger här, tränar agillity, fotar, kollar på deras 100 tum TV osv. haha man blir ju bortskämd med lyx här ;) Onsdag kommer mormor och hämtar mig så åker vi hem till mamma igen, jag har ju inte ens hunnit vara hemma efter kreta resan, snabba ryck..
Torsdag: Jag är hemma, antagligen packar upp, städar, sköter om djuren, kollar hästar på hästnet osv. Vi ska nämnligen åka ner till skåne och provrida massa ponnyer nästa vecka.
Fredag: Dags att förberda för loppis hos farmor och farfar! Jag kommer packa och greja säkert hela dagen! På kvällen åker vi med grejerna bort tilll f&f.
Lördag: Loppis! Från 10-15 tror jag . Det brukar faktiskt vara väldigt mysigt att stå där och dessutom tjännar man ju lite pengar ;)
Söndag: Om det är bra väder kanske jag drar iväg och badar, eller så träffar jag kanske Lisa och Julia, saknade :(( Sen planerar jag och mamma även resan till skåne skulle jag tro.
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du hittar din drömhäst! :)

Fråga gärna lite frågor i våran frågestund!!
http://ridskoleryttarna.horseworld.se/2013/07/08/fragestund/#comments

Kram!

2013-07-08 @ 13:12:22
URL: http://ridskoleryttarna.horseworld.se
Postat av: Ebba Lagerström

Hoppas du hittar din drömhäst nu!!
Tycker det var jätte synd att den du hittade inte gick igenom besikningen : /

KRAMKRAM!!

2013-07-08 @ 15:00:19
URL: http://dmryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0