Nu så

Nu, nu är jag tillbaka och ska blogga som vanligt. Hemskt ledsen att den här pausen blev utan förvarning men nu ska jag blogga! 

Hej förresten! Idag är det fredag och kl halv 4 börjar mitt höstlov. Det här höstlovet kommer bli det bästa någonsin. Jag ska träffa många kompisar, soooova och rida såklart. Kommer börja höstlovet med en tävling på lördag. Jag och Catch kommer göra våran tävlings debut, bara en klubbtävling på smedstorp. Vi ska rida LC:2 och mitt mål är att få över 60% tror jag.

Jag tränade för Liane Wachtmeister (OS-ryttare) i onsdags. Hon var så bra, lugn och gav super bra tips passade mig och Catch. Catch var också riktigt fin, tror vi bö


rjar hitta varandra lite mer nu och hans muskler börjar svälla lite ;) 

Nu ska jag gå min sista dag i skolan, vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0