Good Morning!

Sitter i soffan på mammas jobb, tog med mej min lilla rosa dator. Uppdateringen blir nog bra idag! 
Jag är kvar på detta jobb till 13 ca, sen åker vi till mammas andra jobb och är där till ca 16/17.00.
 
Sedan är det dags att åka till stallet och packa ALLT, Ducha hästen och fixxa iordning allting i stallet så det är klart till imorgon bitti. Åker hem sen och packar där också. ALLT måste vara klart då vi måste åka vid 5 från stallet och gå upp vid 4... FY! Hur ska jag orka gå upp så tidigt..?
 
Måste typ sova vid 19 :S
Heh nemen vid 22 SENAST.
 
Vill ni läsa om något specielt idag? Åsiktisinlägg? Önskeinlägg? Outfits? 
Just Comment! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Outfit skulle jag vilja se :D

2012-06-27 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0