Kanske har kommit över tröskeln?

Första klassen (LB:1) var lite sådär..Han var rät seg och jag fick driva som tusan. Jag är verkligen inte nöjd med den rundan, tror jag fick 53 % ungefär vilket SÖG, men vi var inte värda mer än det. 
Funderade på om jag verkligen skulle starta LA:n (Lagtävlansprogrammet). Men bestämde mig för att göra det eftersom att vi trots allt redan hade betalat och dessutom tänkte jag att eftersom att det händer saker i detta programmet tror jag det passar Cimbus, han hinner lixom inte sega till innan det händer något nytt. 
 
På framridningen red jag med ett spö i stöveln så han inte skulle märka att jag hade ett spö ;) Direkt om han inte lyssande drog jag upp det och sa åt han att det var fel. Som jag trodde blev han mycket bättre och lyssande på mig. Inne på banan fick jag hota honom några gånger och Låtsas dra upp spöt ur stövlen, haha han blev helt tokig och bockade ;) Men programmet gick iaf super. Han fattade ALLA galoppfattningar precis som han skulle, tillochmed dom från skritt! Visst var han lite seg, men jag är otroligt stolt över honom!! Det var tre olika dommare jag fick 53 %. 50 % (Hon har alrig gillat mej och Cimbus) och 58% vilket jag är otroligt nöjd med!
 

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Vad bra ett det gick bättre sen! :)

2013-09-15 @ 20:17:54
URL: http://chusty.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh så söt! :3

2013-09-17 @ 19:36:17
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0