Heej!<3

Sitter hemma och har precis ätit mat vd datorn och kollat på Julkalendern på svt play ;)<3 Imorse gick jag upp typ 6 bara för att vi hade stallhelg och var tvugna att åka ut till stallet och ge hästarna mat och släppa ut dom m.m. Vilma hade som tur var också stallet så vi va lite tsm<33 Först gick vi med Darragh och Loni (Hennes häst) Sen hade vi en liten häst utställning med våra hästar xD Jag hade Vinnar tema (Blått och Gult) Hon hade reflex tema xD<3 Tog tyvärr inga bilder... Men på darragh hade jag sattit up manen med blåa och gula rosseter, Han hade ett blått och gult fleece täcke på sig och blå grimma med blått grimmskaft xD Vilma hade typ dränkt loni i Reflexer... xD Men Dommarna (Becka och mattilda) Kunde inte bestämma sig så dom valde båda...hm... Snart ska Jag te Jennifer och sova där för mamma ska servera på nått stort kalas nån stans... ;)

Bara en påminnelse Till mina Läsare: Kommentera oftare så skriver jag oftare, det blir roligare för mig om ni kommenterar...<3

//Jonna

Kommentarer
Postat av: z

Verkar jobbigt med hästar.

2011-12-10 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0