Darragh !!

Hej! Andra gången idag som jag skriver... Helt sjukt!! Haha Har aldrig hänt förut :P Aja, Jag tänkte bara säga att jag saknar redan darragh även fast jag bara inte har vart där på en dag (Cp:ad mening men vet inte hur jag skulle skriva den :S) Mamma sköter honom idag men eftersom att jag var borta hela sportlovet så har jag bara hunit rida honom 1 gång efter det.. det var i lördags xD I går var mamma tvungen att köra lång reining<33 Men imorgon ska jag rida honom xD Antagligen ut :P Men på onsdag ska jag rida ut Darragh med Johanna det ska bli kul xD Och efter det ska jag rida ut kartan med Johanna Hehe xD Det ska också bli kul!! Just nu är jag med amanda xD Hon har fortfarande inte hittat sin mobil xD Nu har jag lagt den i en tröja som ligger i tvättkorgen Haha Hon kommer ALDRIG hitta den xD Men snart ska hon kanske åka hem... så då måste jag ge henne den Blää!! ;) Imorgon ska jag föresten rida ut med vilma bestämde vi NU xD <33 Det var en hel vecka sen jag träffade henne<3 Och eftersom att hon var sjuk från skolan träffadejag henne inte idag heller :'( Men Imorgon blir det kuuiiil Hihi! Imorgon ska vi föresten åka in med skolan och hälsa på nya skolan Hihi<3 Kul... och jag ska få reda på om jag ska få gå i klass A eller B hihi hoppas på.... Eeh.... Vet ointe facktiskt det spelar inte så stor roll Hehe xD<33 Nu klagar amanda på att jag skriver för mycket så jag måste tyvärr sluta skriva :( Men ses snart igen hoppas jag!!

//Jonna xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0