Tjaa xD

Nu skriver jag lite här igen dåe... Det är ganska kul med blogg ändå även fast jag inte är så begåvad :$ Haha! Men jag får hoppas att ni läser ändå...? Hehe, Idag red jag ut med darragh och galoppera på ett gärde xD Det gick FORT! Han har inte blivit riden på en vecka så han var pigg och rädd för ALLT! (han blir hoppig och rädd för allt xD) Jag måste rida på nu så att jag kan börja tävla igen xD Förs alltså nu i hälgen blir det smedstorp xD Sen framöver kommer väll lite galopp tävlingar också<33 Då ska vi vara med och spöa alla!! Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra hästmos av dom! Nej men Jonna, så får man inte säga!! Det är inte snällt att göra hästmos.... :'( Hihi blä för mig :P Mamma tycker att jag ska gå på vett och ättiket kurs :S Är jag såå hems?? o.O Hoppas inet ni tycker så om mig :C Haha<33 Jag lovar att jag kommer börja blogga mer än vanligt nu när jag.. Eehh.. Jag har ingen förklaring varför jag inte gjorde det förut :S Men aja nu kommer det!! Hoppas bara att jag får flera läsare också.... Men det kommer väll hoppas jag!? Annars är det ju inge kul :( Men jag får väll göra lite reklam för det också?? :) Jag har ju vart hos mormor och morfar hela sport lovet så det är ju alltid en ursäkt varför jag inte har bloggat?! Men jag har saknat mina underbara friends xD<33 Hoppas ni inte glömt bort mig?? o.O Jag har tänkt mycket på er i allafall xD Och saknat Darragh <33 Oj nu märkte jag att det här inlägget är ganska långt? Kanske så långt att ni inte ens årkat läst ända hit ner? Men om ni har det, så tycker jag att d har vart väldigt duktig!! Haha! Men jag vill inte sluta skriva.. det är så kul....!! <33 Aja nu måste jag nog sluta för jag har inget mer att skriva om..? Hihi Kram och puss!

//Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0