Hemma igen<3

Hej allihopa! Nu ör jag hemme från falsterbo igen! Jag kom hem igår kväll, men det var så sent så jag han inte skriva... xD Aja jag kan bäretta om alla dagar :

Torsdag: Jag gick upp kl. 03.20 (På morgonen) för att åka och hemta Pia och olivia i stan för att åka därifrån kl. 04.00. Började åka, stannaade på en typ rastplats, åt frukost... sen åkte vi ända ner till falsterbo och direkt in i vandrar hemmet XD Det var ett fint rum och mamma och jag fick sova i en dubbelsäng. Sen åkte vi till den fantastisk skåne straden och badade, det var inte direkt varmt i vattnet, men det gör inget xD Efter det var vi bjudna till pias och olivias släktingar som bor i skåne. vi fick hamburgare!

Fredag: Gick upp kl. 07.00 för att äta frukost på vandrar hemmet och sen cyckla iväg till falsterbo horse show!! Hela dagen på falsterbo regnade det.. inte värdens bästa väder men det fungerade xD Vi kollade lite på unghäst klassen och en lagklass XD Den dagen köpte jag ett schabrak som var svart och silver, det stog också Munsboro Darragh på det<3 Sen köpte jag ett rosa hårnät med en rosett på till mig när jag tävlar dressyr nästa gång ;) Och Massa häst godis till min - Just nu - Halta häst :( + :)

Lördag: Gick upp kl. 07.00 för att cyckla till falsterbo. Denna dag kollade vi på derbyt och ett kval till Grand prix. idag var det dock finare väder! xD Idag köpte jag ett svartvitt grimmskaft och en fårullspadd :D Sen åkte vi och badade igen, det var JÄTTE höga vågor så det var riktigt kul att bada!!! XD

Söndag: Gick upp ca 07.30 och åt frukost. sen cyklade vi och badade.... denna gång var det varmare i vattnet xD Vid ca 14.00 åkte vi hem och var framme co 20.00 xD

Tog inga bilder tyvärr....

//Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0