Dålig dag i stallet...!

Usch vad dåligt det gick i stallet idag, så här var det:
 
Det regnade HELA tiden jag var där, Jag börjar med att gå ner och hämta Darragh, han vägrar att komma och bara galopperar bort från mig hela tiden... :( Dålig start... Jag går där i det blöta gräset efter honom.... När jag väl får tag på honom har jag sprungit efter honom i 1 tim + 15 min och mina skor är som vatten pölar ;( Jaja tänker jag och hoppas på att det blir en bättre fortsättning, Men nej da! Jag ska ut och gå med Darragh men han bara tramsar runt och LÅTSAS bli rädd för ALLT! Han till och med hoppar på mig som om jag inte fanns... Aja sen kom mamma och vi åkte hem och åt macka och varm oboy<3 :P Hoppas at det blir bättre imorgon! <3

Kram Jonna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0