God morgon!

Tjenare! Hoppas ni sovit gott? xD Jag sitter här i Esthers säng medans hon sover :S Haha... Jag har nämnligen sovit hos henne i natt xD Snart ska vi väll te stallet och fixa lite xD Jag ska dock bara skritta ut Darragh lite, Jag har ju vart på ett fälttävlans ridläger Måndag-Tisdag-Onsdag<3 (samma som Vickys) (Med bloggen http://ponilovers.blogg.se ) Vi hadde riktigt skojj<3 ska försöka åka dit nästa år också :D På lägret så fick jag mitt fälttävlans märke (gör så att man får tävla fälttävlan)! Så jag ska väll försöka kravla mig ut på nån tävling ;) Aja nu ska jag se om jag kan få Esther att vakna ;) Om ni vill ha bilder från ridlägret så komentera!!!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0