Hoppsan!

Haha! Hej igen!

Nu har jag tyvärr glömt bort mig igen och inte skrivit på ett tag... :$ Aja, nu skriver jag i allafall :D Idag har jag vart med amanda H<33 Vi ska typ va varge måndag så det ska bli kul<33 Idag hade vi jätte roligt :D Sen lagade vi mat till mamma xD Hon vart jätte glad xD Fast det gör jag i jufersej (Stavning) Varge måndag :S Idag vart det kycling och nudelsoppa! Mumms...<3 Idag skötte mamma darragh så det blev ingen ridning :( Men imorgon ska jag rida ut me vilma troligen xD Igår "tävlade jag" (det är mer som en tränings tävling) I hoppning xD Jag hoppade 60 - 70cm :D Båda rubnderna var felfria så jag är jätte nöjd! Men nu måste jag kolla på familjen anurlonda! Hejdå!! xD

//Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0