Oouups...!

Hoppsan, förlåt att jag inte bloggat på sista dagarna... :$ min daror ha inte fungerat riktigt som den borde... Aja Nu skriver jag om det som jag gjort sen jag inte bloggat (Cp mening!) :


Onsdag: Först var jag i skolan till 14.05. Sen gick jag med Lisa hem xD ( Lisas blogg: http://www.liiiisaah.blogg.se/) Jag var där med henne till kl halv 5. vi spelade kort och åt toast<3 Sen kl halv 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Djur afären :DD Och där stog min efterlängtade sköldpadda och väntade. Den fick namnet Uno :D (kommer bild) Efter vi hämtade sköldpaddan åkte vi till stallet och skötte om darren ;) efter det åkte vi hem och släppte ner Uno i akvariet :D Sen var det dags för Mamma jumpa ;) Och sen sova över hos vilma.

Torsdag: eftersom att mamma åkte med darragh till vetrinären idag (jag fick inte följa med...) Sov jag hos vilma, annars skulle jag fått vänta i skolan i 2 och en halv timme innan den börjat.. Helena (vilmas mamma) Skjutsade oss till skolan. Där var jag till kl 14.00 sen åkte jag och amanda H bussen till råby skola och därifrån taxi hem till mig:) När jag och amanda åt mellis och lekte med Uno<3 Sen kl 17.30 blev amanda hämtad av sin pappa och jag blev hämtad av Lena för vi skulle till Smedstorp och rida lektion kl.18.00. Cimbus var pigg men jätte duktig! Efter ridlektionen åkte jag och hämtade maxa (farmors hund) För att farmor och farfrar skulle åka till ullared. 

Fredag: vaknade kl 07.00 och åt frukost med maxa xD Gick sedan ut en sväng med maxa :D Åkte sedan till skolan, men kl 11.00 fick mamma komma och hämta mig för jag vart sjuk. då åkte vi och handlade mat och hämtade mina jultidningar på ica! Sen åkte vi till stallet. Jag satt i bilen med maxa då xD Sen åkte vi och lämnade maxa hos farmor igen och så fick vi lite fika där också <3

Lördag (idag) : Vaknade utav att telefonen ringde kl 09.15 (inte värdens bästa start på dagen) Jag låg ändå kvar i sängen och läste Ginnis words rekord (stavning?) ett tag innan mamma ´kom upp med yogghurt och loka till mig :') Sen så matade jag uno och kollade på honom ;) efter det så fixade jag och mamma med jultidningarna och nu sitter jag här och bloggar lite<33 och nu märkte jag att det vart ett väldigt långt inlägg så jag tänkte avsluta med att idag ska jag åka till stalelt och kanske rida Tjalle (johannas häst) och sen ska jag sova hos en kompis (vet inte vem??!!)


Hej då<33

//jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0