snart bort från mammas jobb xD

Nu har jag sutti framför denna dator i ca 4 timmar o.O Hehe men mamma och jag ska snart åka in till stan och käka och sen åka till djur afären ;) Om ca 10 min! Jag har min nya jacka på mig föresten<3 Hehe och min nya tröja men den har ni inte sett, den är i ich stickad! det blir åer besök med darragh till vetrinären på torsdag, troligtvis följer jag inte med, mamma tycke att jag hade vart ledig och sjuk för mycket.. :( Men resultatet blir ju endå samma även om jag följer med?! På torsdag ska jag gå på bio med Johanna troligtvis xD och sen förhoppningsvis sova hos hene också<33 

Ses och hörs!!

//Jonna  

Kommentarer
Postat av: isabell

vad ska ni se ??

2011-11-02 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0