Från en ide till en Tävling på G! xD

Jaa nu hade jag tänkt ordna en liten foto tävling här på bloggen xD Priset är att jag lägger upp bilden som vann och du (vinnaren) Får skriva ihop en liten text som jag lägger upp här på bloggen, typ som en gästbloggning! Bilden ska vara på ett djur! Du ska ha tagit den själv/ eller nån du känner! Bilden ska vara rolig och/eller fin/snygg!Du får skika in hur många bilder du vill! Jag kommer bedömma bilderna i denna kategori :) Vill du vara med i tävlingen? Gör så här: Skika din/dina bilder i ett (endast ett mejl, hur många bilder du en vill delta med) mejl! I mejlet ska det stå ditt namn (dock bara förnamn) och vad din blogg heter, om du vinner medelar jag dig annars komemr du ej att få svar. Kommer det ej in några bilder (eller bara 1 deltagande) innan den 10:onde november blir det ingen tävling! Mejl adressen är [email protected] Hare gött och anmäl dig till tävlingen! kram jonna!

Kommentarer
Postat av: Vicky

SV. Jag saknar dig också!! :D

Självklart ska jag dit nästa år! Vi måste åka till samma. :D <3

2011-10-29 @ 22:56:42
URL: http://ponilovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0