Nu stallet xD

Heeej! Nu ska jag snart till stallet (senseo) , mamma tar darren idag xD Jag ska rida sigge med josefin! Skolan har vart kul vi har kollat på film hela eftermiddagen och på förmiddagen hade vi bara glosförhör och ett ganska lätt matte prov där jag fick 33/34 rätt :D Så hitils är jag väldigt nöjd med dagen! Önska mig lycka till så att det går bra med sigge också!!! :D

Hejdå för stunden, kanske bloggar mer ikväll om hur det gått och så! :)

//jonna

Psst... Tycker du att jag ska ändra nånting här? Som att jag ska skriva längre/kortare inlägg eller mer bilder och videor? Eller nått annars förslag ? Messa eller skriv en liten komentar vettja xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0