Godmorgon!

Igår red jag Cimbus på fältet. Lite lösgörande inför lördag då det är dressyr tävling. Han kändes helt okej faktiskt, lagom med energi! Darragh fick vila. Idag ska jag vara hemma och städa, en order från mamma.. Kanske ska fota lite också så jag lär mig nya kameran. Efter Lunch kommer mamma hem så åker vi till stallet. Cimbus vilar, så han är pigg till lördag för det är viktigt. Han måste vara pigg för att det ska funka. Mamma ska tömköra Darragh idag, kanske kommer bilder från det. Ikväll kommer ni även att få en bildbomb på alla bilder som jag fotade igår + dom jag kommer fota idag (med nya kameran). På söndag är planerna att jag ska följa med en tjej som heter Rebecka på tävling. Ska fota lite och hjälpa till. Antagligen blir det så att jag fotar med min gamla kamera där eftersom att på min nya kamera har jag inget långt objektiv. Men problemet är att mamma ska på kräftskiva på lördag kväll/natt. Så jag måste sova borta.. Men Rebecka kommer och hämtar mig redan vid 8 ungefär hemma! Så jag måste sova hos grannarna och väcka dom vid typ 7.. Eller sova hemma helt själv :S. Bilden: Tjuvtitt på en bild jag tog igår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0