Lokala hopptävlingen!

Jag började rida fram i ett varmt ridhus. Han var lite seg ;) hoppade ganska okej ändå. Sen kom vi stort mot en oxer och han stannade, sedan hoppade han rakt upp i luften... Då tappade han allt självförtroende och vi struntade i att hoppa oxern igen. Tog räcket istället. Väl inne på banan stannade han på 2an. En maxad oxer. Men sedan 2 försöket fick jag över honom. Dock hoppade han ganska stort, likaså på trean. Sedan gick det bättre och bättre destolängre in i banan vi kom. Eftersom att han fortfarande bara är 5 (som jag lätt glömmer bort) så kan jag inte ha så höga krav på honom. Men jag är nöjd! Ska försöka fixa film till er! Bilder kommer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0