TAGGGGGGAAA!!

En hel tränings dag för maggan står på schemat. Alla som ska vara med i div 2 dressyr/hopp ska vara med! 
 
Jao, Jao! Nu taggar jag inför morgon dagen. Går upp så jag är i stallet vid halv 8. Gör iordning BÅDA ponnierna. Lena kommer kl 8. Vi lämnar stallplanen med hästarna ca 8.30. Mot Smedstorp och en dag med träning! Kl 9.30 har jag dressyr lektion med Cimbus för maggan. Ska bli skoj, hoppas han är på sitt absolut BÄSTA humör så det går toppen ;) Bilder och filmer kanske kommer OM jag hittar någon som kan sköta det ;)
 
Kl. 13.00 ungefär är det LUNCH med alla brudar som tränat för maggan innan/efter mig. Tacos blir det. Jag och mamma håller på att fixxar till det just nu. Skär grönsaker m.m, jobbigt! ;)
 
Efter lunch, ca 15.00, är det hopplektion med Darragh för Maggan. Det ska också bli superskoj! Samma gäller här med filmer och bilder!
 
Efter fter denna dagen med hästar blir det TROLIGTVIS att åka in och köpa ny kamera! IHHIHIHIHI! NIKON D3100 :D
 
VI hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0