Tjena!

Rolig dag ida ;) Sov hos Amanda. Fick frukost på sängen av henne *lyx*, det var inte alls jag som tvingade henne att göra det.. Nejnej! Haha. Kl. 10 cyklade vi 5km till hennes stall där jag fick rida ut hennes söta ponny ;) Bockig liten sak, sparkade bakut hela tiden.. Men satt kvar gjorde jag. I 1h och 45 min var vi ute i skogen. Sen Cyklade vi hem igen 5km. TRÖTT! Haha nu har vi precis vart och byggt bana inför imorn. Ska hoppa Cimbus 60cm ;) Unghäst klass då förståss. Nu sover jag en natt till hos Amanda Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: isabella jonason

Hej fin blogg du har :)

bloglovinbyte?

2012-08-15 @ 01:20:18
URL: http://lillasotabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0