Bildbomb - Darragh som tomte!

Tjaaaah, idag satte Jonna på mig träns och tomte luva i hagen..? Först var jag lite fundersam..
 
Men sen fattade jag att jag skulle bli fotad, då var jag ju så söööt...
 
 
Jag hittade lite mat som var god också...
 
 
Men sen slängde jonna bort maten som jag hittade.. :/
 
 
Och sen gick jag in i djupsnön. *pust*...
 
 
 
Det var så djupsnö så jag var tvungen att trava där ifrån..
 
 
Sen travade jag runt ett tag, behövde lite motion ;)..
 
 
Helt plötsligt började det att kli förskräkligt mycket på huvudet..
 
 
Och då hamnade min luva på sned... 
 
 
Men jonna rätade till den...
 
 
Solen gick upp, då blev det jätte fina bilder :D
 
 
Förresten en sak till, kolla vad hårig min mule och mina ben är! ;P
 
 
Tack för mig! ;D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin pålle,han kan nog dra tomtens kälke i jul.

mormmor

2012-12-09 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0