Dagen

Idag var det friluftsdag i skolan. 
 
Jag red på bullersta som sagt. Fick en jätte söt sak, Änzendå, 7:årigt sto, ganska ny på ridskolan. 
Jätte rolig och pigg för att vara ridskolehäst! Dock gick det inte super bra att rida då vi var typ 12 pers från skolan :S Red samtidiggt som Julia, Lisa, Amanda, Isa och Vilma och några fler.. Kul kul :) Efter det kom Julia mormor och skjutsade hos hem där vi åt och myste :) 
 
Sen var det dags att gå till skolan. Lucia träning, trååååk.. I 2 (!) h. Men nu var det gjort också. Efter skolan så red jag Darragh till ridhuset med Becka, hon skulle träna till ett meeting hon ska till i helgen. Tydligen så var det Jultema så hon var tvungen att träna på glittriga bommar m.m ;) jag hängde på och hoppade Darragh för första gången på några månader, han kändes finfin. Vi hoppade dock ganska lite eftersom att vi inte hade hoppat på så länge OCH jag hade broddar på Darragh :/ Men det gick iaf super bra och vi båda tyckte det var kul :D
 
Imorgon är det skola som vanligt igen. Går till kl 2, sen tar jag bussen till stallet och rider darren, på gärdet hade jag tänkt att rida ;) Hoppas att han inte får sånna väldiga styltor som han fick idag :/ Går knappt att rida. Han får inte snö sulor förrens den 16 eller 17, då hovslagaren kommer. Får rida så gott det går tills dess, men det brukar funka att rida i djup snö ändå för då är det ju så mjukt ;)
 
Visst är han för söt? Ska nog försöka rida honom nästa friluftsdag igen xP

Kommentarer
Postat av: Emily Carlsson

Änzendå är en tjej, haha ;)

2012-12-05 @ 22:05:47
URL: http://emilycarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0