Dagens

Ida var det lucia och jag var tärna. Var tvungen att vara med eftersom att går estetklass.. Men vi var ganska fina ;) Synd bara att vi sjöng fel några gånger... Jag fick också reda på att jag får C+ i Bild duktig flicka! Sen skrev jag uppsatts idag, fick C på den, helt okej.
 
Imorn är det fredag och då ska ja, lisa och julia ha det så roligt med Cimbusen ^.^ Vi
ska nämnligen tolka bakom honom! Åka pulka, tefat och kanske skidor ;D Jag har längtat hela veckan! 
Såhär är morgondagensplan:
 
*Redan på morgonen kl 07.45, åker jag till Lisa och lämnar av mina ridkläder. Sedan går jag med Lisa och Julia till skolan.
*Vi går heeeela dagen till 15.10 i skolan.
*Vi går hem till Lisa och äter mellis, byter om och kanske hinner snacka lite också ;)
*Lena kommer och hämtar oss och åker till Busen :D
*Vi gör iordning Cimbus och går med honom till hans sommar hage.
*Sen sätter vi igång och har sköj! :D
 
Vi hörs imorn da :D Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0