GÄSTBLOGG FRÅN ESTHER

Hej alla Jonnas läsare! Jag heter Esther och har fått äran att gästblogga här på Jonnas fina blogg. Jag heter somsagt Esther och är 11 år. Jag har en blogg som heter http://estherjarvling.blogg.se. Där jag bloggar om mitt liv och mycket om min ponny Nero.
 
Nero är en D-ponny som är en new forest vallack. Han är född 1991. Så han är gammal. Men fortfarande riktigt pigg och fräsch. Jag och Nero tävlar och tränar i hoppning. Så det skriver jag också om. Tävlingar och träningar. Min mamma och pappa rider också. Dom har en häst som heter Erica. En storhäst som pappa hoppar och mamma rider dressyr på. Den rider jag ibland. Så henne skriver jag också om ibland. 
 

Förut stod våra hästar i samma stall som Jonnas häst står. Så då lärde jag känna Jonna. Men nu har vi flyttat hästarna till ett annat stall. Men jag och Jonna har fortfarande kontakt. Och vi rider för samma klubb. Så så känner jag Jonna. 
 
Nero:
 
 
 Erica:

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg du har:)

2012-12-30 @ 11:12:02
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0