Godmorgon, godkväll!

Kul dag faktiskt (bortsätt alla mulningar...) 
 
Jag och mamma var i stan ikväll, shoppade nästan alla julklappar, kan ju inte lägga ut bild på det jag köpt eftersom att de jag köpt presenter till nog kollar här... ;) 
 
Imorgon blir det först skola, sen ridning. Darren ska bli motionerad ordetligt. Antingen med en kompis ut i skogen eller nere på ängen. Efter ridningen åker jag till Amanda vi är själva hemma med hennes lillsyrra och storebrorsa. Hennes föräldrar är på Julbord tror jag. Mamma ska också på julbord xP Ska sova där alltså!
 
Kanske kommer en tävling här på bloggen inom kort, förhhoppningsvis! Håll koll. 
En julklapp från mej till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0