Hallå!

Jag är tyvärr sjuk.. Halsen, hosta, feber :// Nära att jag inte gick till skolan idag, men kravlade miug dit endå. Helt okej dag. Mest skratt, Lisa garva varje gång jag hosta... -.- Haha!
 
Imorgon är de friluftsdag i skolan. Jag, Julia, Lisa, Amanda och Isa ska rida på bullersta (en ridskola) ;)) Haha ska rida en ridskole häst, får se vilken. Någon bild kommer nog från det! Och på eftermiddagen blir det träning inför lucia :/ ÅH annars hade vi fått bowla... Trött jag blir. 
 
Efter skolan imorn blir det nog ridning av min egna häst också om jag piggnat till lite. Får svä'lja några Alvedon, sen fixar jag det nog ;)
 
Tänkte att ni får en bildbomb under kvällen, får se på vad, mamma fotade ju inte mig i lördags då det han bli för mörkt tyvärr. Förhoppningsvis gör hon det i helgen.
Miiss the summer :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0