Juldagen

 
Jätte ledsen för dålig uppdatering har ingen teckning alls här hos mormor och morfar..
Igår Fick jag många olika grejor, kommer bild på allt senare i veckan. Några utav grejerna jag fick var solskydd (Till kameran), Presentkort på Hööks och HM, JOHN WITAKER RIDBYXOR med BlingBling :0 En värme filt, en prenumeration på Frida och lite till :D Jätte glad över presenterna och otroligt tacksam. Senare på kvällen spelade vi  bonde spelet. Väldigt länge faktiskt, typ till halv 1 på natten... ;)
 
Idag vaknade jag runt 10, har ätit frukost och spelat lite mer bondespelet.
Själv vill jag sova över här en natt till men det vill inte mamma :/ Får se hur det blir med det! Men somsagt så blir det lite dålig uppdatering eftersom att jag inte har någon som helst teckning. Jag kan inte ens ta emot eller skicka sms.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0