Ny header?!

Blev lite ändrade planer, åkte in till stan och köpte julklapp till syster innan stallet. Jag tror hon läser bloggen så jag tänker inte skriva vad jag köpte. Jag red ut Darragh själv runt i skogarna ;) Ikväll skulle min söta kompis Joanna som jag träffade förr förra sommaren på ett ridläger, vi träffades även denna sommar när vi båda 2 var och kollade på Ponny SM, göra en ny header till mig :) Känner att jag behöver en ny, både för att de flesta inte ens ser min header och för det andra så är den ganska gammal nu.. Får se om den kommer upp ikväll eller någon annan dag, kanske blir lite stressigt att få klart och lägga in den nu när det är jul och allt ;)


Kommentarer
Postat av: Julia Kunkel

vart gjorde din kompis din header?

2012-12-23 @ 23:14:24
URL: http://www.horseracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0