Nyår

Planerna inför nyår är sånna att jag och mamma åker till Vilma m fam. Super kul. vi har firat ihop några år nu, typ 4 år i rad. Vi äter först, förrätt varmrätt och efterrätt. Efter det paketrace, hoppas ni vet vad det är. Tänkte inte gå in närmare på det faktiskt.
Efter det kör vi på att BADA TUNNA alltid lika mysigt... :D Och till sist, RAKETER. Jag och mamma köpte några raketer idag, vilma och dom skulle köpa fler. 
 

Mamma och jag (=Mamma) ska göra efterrätten, standard blir det. Vet inte riktigt vad det heter.. Men det är en havre botten med glas, grädde och bär uppepå super gott är det iaf! Ska lätt ta med kameran och fota ALLT. Mat, paketrace, tunnan och RAKETER. Tänk att det är redan om 2 dagar.. Dagarna går fort, skrämmande fort. Ibland tror jag tillochmed att vi hoppar över några timmar varje dygn..?
 

Snart ska mamma och jag äta lite varma mackor, mumms :D Bild på dom kommer såklart. 
ska nog kolla på någon film ikväll. Det går många bra filmer just nu i mellan dagarna! 
 
Idag var jag ju på stan också som ni kanske uppfattat? Vi var inne på Elon, Elgiganten och hööks. Det ända vi köpte tillslut var ett "Boxer kort.." Vet INTE vad det heter egentligen hahah.. Men något man kan ha istället för en boxer!
Min Finaste<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0