Nyårs löften

Alltid svårt att sätta nyårs löften och sedan hålla dom året runt.. Men här kommer mina.
 
*Gå upp i vikt - Jag måste gå upp i vikt, just nu väger jag lite förlite och det tycker inte mamma och doktorn om ;) Men jag ska försöka att inte bara gå up i vikt av fett utan också av muskler..
 
*Få mer mukler och bättre kondis - Jag kan knappt springa 500m utan att bli dö trött, haha det är sant. .Och jag är dessutom hur svag som helst ;) Så det måste bli bättre!
 
*Hålla betygen - Jag har ganska bra betyg just nu och jag måste se till att hålla kvar dom på den här nivån!
 
*Visa mer kärlek till mina vänner - Jag VILL att dom ska veta att dom betyder otrloligt mycket för mig!
 
Nu hoppas vi på att jag kan hålla dessa nyårs löften, nyårs löftena jag hade det här året om jag borde ha upfyllt nu, dom kommer jag inte ens ihåg ;)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0