Och där kom den!

Visst blev headern bra? :D otroligt nöjd med JOANNAS insats! ;) Alla kollar
hennes blogg HÄR 
 
Vad tycker ni da? Får den Hissen eller Dissen av er? Själv höjer jag den till skyarna och även Joanna självklart! 
 

Iaf, så har jag precis tagit en dusch. Kollar lite på "Vem kan slå Filip och Fredrik", Final. Ganska bra. 
Imorn Kl 07.00 ska vi vara i stallet, stallfrukost :) Alltid lika mysigt. Har gjort det i några år nu. Där träffar jag även Vilma och vi ska byta Julklappar! 
Vi hade ockå tänkt att rida tsm kanske ;) Mysigt att rida ut på Julaftons morgonen. 
 
Efter stallet ska vi troligtvis åka till min moster och morbror och äta lunch innan vi åker vidare till mormor och morfar och firar jul :D

Kommentarer
Postat av: Lisa Gaspari

Lätt hiss :D

2012-12-23 @ 23:01:22
URL: http://lisagaspari.blogg.se
Postat av: Emily

Den vart jättefin!

2012-12-24 @ 10:52:31
URL: http://emilycarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0