Svar på ThisOrThat

Julia
Hööks/Hästbutiken - Hööks är bäst ;)
Hoppning/Terräng - Det är mer fart i terrängen, så jag väljer det ;)
Träns/Hackamore _ Det beror ju helt på från häst till häst, men Darragh går bäst på Hackamore.
 
Saga
Häst/C-ponny - Jag håller mej kvar på ponnyerna några år till.
Godis/Läsk - Jag är ingen godis råtta direkt.
Piercing/Tatuering -Det beror ju lite på vart, men jag älskar navelpercingar..
Hoppning/Dressyr -Hoppning är lite mer spänning, både att kolla på och rida.
Stockholm HS/Göteborg HS - Jag har aldrig vart på GBG HS men det här året var STHLMs Usel..
 
Anonym
Högstadiet/Lågstadiet -Det är mycket friare här, sköönt ;)
Fika/Mat - Mumms med mat ;)
Vänner/Hästar - Kan inte välja eller välja bort något, båda betyder massor.
Cola/Fanta - Jag gillar faktiskt inte cola så mycket..
Klänning/Jeans och tröja - Klänning är inte min grej, har det bara på skolavslutningar.
Duscha/Bada - Åh älskar bad.. ;)
 
Lina Ericson
Ponny/Häst -Som sagt, ponny är min grej.
Blogga/Läsa bloggar - jag vill driva min egna blogg.
Egen Häst/Medryttare/sköthäst - Jag har ju en egen häst och det funkar bra :D
Rycka manen/Klippa manen - Beror på hur man vill att hästen ska se ut, själv brukar jag klippa först och sen rycka.
Barbacka/Sadel -Så otroligt mysigt att rida barbacka i snön.
 
Isabell
FB/Blogg - LÄTT
Blogg/insta - Diggar insta.
Insta/FB - Väldigt lätt val.
Kompisar/Stallet - Somsagt, kan inte välja bort något.
Pullarträns/Vanligt träns - Beror på vad du menar med vanligt träns..
John Whitaker/Kingsland -Ganska svårt val, men jag gillar John Whitaker.
Uteritt/Banan _ Rider bara på banan om jag måste..
Jul/Födelsedag -Jul är mysigare ;)
Schabrak/Vojlock -Vojlock har jag inte använd på flera år.
Malin/Roffe - Roffe kommer alltid vara grymmast.
Fux/Skimmel - Darragh är ju skimmel så.. ;)
Shoppa/Slappa - Jag är inte så mycket för att shoppa faktisikt, shoppar om jag värkligen behöver något.
Ful och rik/Snygg och fattig - Haha svårt val..
Klänning/Kjol - Jag har inga snygga kjolar, gillar inte att ha det på mig häller..
Klänning/Byxor - Hah lätt val.
Sova/Vara vaken - Hehe man är ju med veten om vad som händer om man inte sover...
Data/Mobil - Ingen komentar.
 
Hoppas ni gillade mina svar, Vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0