Damn!

Det gick helt awsomet super duper as bra idag när jag tränade med Cimbus! Han var as duktig och sådär ;) Bästa ridlektionen jag ridigt med honom tror jag, jobbigaste också för den delen. Fy vad jag fick jobba för att få onom så fin som han blv sen <3 Usch nu är jag helt slut.. ligger i sängen och slappar lite <3 ;) Och febern (som jag tror att jag har) blev ju inte direkt bättre utav det här... Men jag är väldigt nöjd med det här, och dä är väll huvudsaken erl?!
Tyvärr så tog inte mamma några bilder elelr filmade eftersom att hon inte tänkte på det helt enkelt.. det var ju lite synd eftersom att han var så otroligt fin, men men, det finns inget att göra åt nu ;( Aja vi hörs imorgon och då blire... hm... en helt vanlig... tråkig... onsdag.. Vi hörs!
cat fight i stallet xd
Haha! Love that picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0