Kiropraktorn.

Idag var jag hos kiropraktorn igen. Dom knäckte min rigg 1gång, min nacke 2 gånger, min höft 2 gånger... Inte värdens roligaste..

Mamma hämtade mig direkt från skolan. Amanda hängde me. Nu sitter Amanda och jag i soffan och kollar på TV ;) på "Lycka till Charlie". Ganska kul ;) Mamma är i stallet och sköter om darragh eftersom att jag inte får göra något ansträngande efter att hon knäckte.

Till kvällsmat blire Lasagne :D Och imorgon ska jag rida dressyr lektion med Cimbus :D Kankse kommer film elr Bilder!<3 :D

//Jonna



Jätte fin (ska jag säja "idolbild"?!) utav Esther :D

Kommentarer
Postat av: Elina Mellberg

SV: Absolut det går bra, bara du skriver att den kommer från oss! :)

2012-02-13 @ 17:57:00
URL: http://ponilovers.blogg.se/
Postat av: Esther

Haha! Jag gjorde den när jag väntade på att du skulle komma hem till mig när du skulle sova hos mig ;) den vart ju ganska snygg ;)

2012-02-13 @ 18:41:41
URL: http://estherjarvling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0