Mest deepshit<3

Men eftersom att jag ändå inte har något vettigt för mig tänkte jag berätta om morgondagen<3
Börjar väll troligtvis med att att jag vaknar och klär på mig , äter och tar bussen till skolan. (om jag inte har allt sör ont i ryggen för då får jag lov att stanna hemma, massören sa faktiskt att jag kanske behövde göra det.) Efter skolan ska jag och mamma åka och shopa ;) (om jag kan gå ;)) egentligen så vill jag ju till skolan för annars får jag nog inte gå på stan :S Haha<3 Men vi får se hur det blir.
Detta hände på massagen:
Jo, vi åkte dit vid 4 tror jag. Vi fick vänta några minnuter innan massören kom. Men när vi väl kom in så kollade hon lite på min rygg osv. sen fick jag lägga mig på en sort bår typ. Hon masserade lite och sen knäckte hon min rygg 3 ggr, och min höft 1 gång. Det var obehagligt men det gjorde inte ont direkt...
Just nu kollar jag på lite sveriges värsta bilförare och sen blire biggets loser! Vi hörs imorgon :)Sjukt fint täcke!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0