Morn morn bloggen!<3

Fortfarande sjuk.. Men idag tog mamma ledigt från jobbet så jag är hemma heeela dagen och kan blogga massor!! Om jag orkar förstås... :/<3 Men det går nog ganska bra!
Och igår kväll kollade jag upp med ägaren till Cimbus om jag kunde vara med på samma läger som jag var med på förra året, fälttävlanslägret, och det fick jag! :D Så nu blir det att tagga tills det! Och jag ska prata lite med dom som var me förra året också så vi kanske kan åka samma vecka detta år också! :D <3
Aja vi hörs snart igen! Och glöm inte anmäla er till Dagensblogg! <3
Puss Jonna!
Bild från lägret förra året! :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Super söt blogg! Älskar designen :D

2012-02-17 @ 08:38:58
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0