Morn!<3

God Morgon! Jag och mormor ska snart åka till min gammelmormor där vi ska möta Mamma<3
Vi fikar väll lite där och sen åker jag med mamma hem<3  Hemma ska jag väll packa upp lite. vet inte om jag ska rida något?! Men sen mot eftermiddan blir det att åka
till Värdens bästa Jennifer och sova där ;)<3 Vi kanske rider lite också, då får  jag rida lilla mysan <3
Hon är ju så söt! Annars blir det väll mest soft där. Vi ska ut och fota lite också skulle jag la tro ;)<3

Men en sak som jag måste göra innan jag åker till Jennifer, det är att åka och hälsa på min
lilla älskling Darragh<3 :') Saknat honom asså!

Men nu måste jag borsta håret! xD Vi hörs senare! Puss!<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack detsamma! :)

Nej jag har faktiskt inte så många planer för idag, sj då? :)

2012-02-23 @ 10:47:17
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0