Skola..

I'm sitting in the school when you read this yhaa<3

Sitter in the school... Efter skolan blir det att åka till Darragh och rida lite, se om jag kan rida med Vilma kanske?
Men hon slutar 2 tim senare än mej, men mamma kommer inte förens vid halv 7 så att..
Jag har ju tiden! Får se om hon ska rida bara?!

Mamma kommer ju så sent så då blir det ju inte mycket tid på kvällen :/ Men men det är inte
ofta som hon kommer så här sent!

Asså det är SÅÅ grymt att Darragh börjar bli frisk! I LOVE IT! Helt sjukt egentligen, jag trodde ett tag att vi skulle bli tvugna att tabort honom... :'(
Han var ju halt i över 5 månader, fatta vad jobbigt :( Egentligen skulle vi ha gått med honom
1h varje dag, vi gjorde det dom 3 första månaderna. Men sen gav vi upp lixom. Vi orkade inte, och eftersom
att vi inte hade något hopp kvar så trodde vi inte att det var någon ide längre.
Men se? det gick ju!? :D Jag är sjukt glad, och jag känner oxå att Darragh gillar när vi är ute och rider!
Jag tror han gillar att vi är tillbaka, och det gör jag oxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0