Tjena..

Nu sitter jag i soffan och kollar på Tv. Mår inte toppen men jag klarade nästan av skoldagen idag, jag var iaf där hela dagen. Får se om jag orkar gå till skolan imorn.. Nu är jag själv hemma. FML jag hatare! :'( Men men får blogga extra mkt så jag glömmer dä! Aja mamma kommer hem vid 5 - 6. Kommer väll sova tills det elr nått skönt xD

När hon kommer hem blire väll att kolla på Tv och äta nått om jag orkar...

Skolan idag började me slöjd, redan då mådde jag inte så bra, men men... Sen blev det lite engelska, lite svenska ocksådär... fortfarande dålig. Men på svenskan fick jag semlan utav Sebbe<3 Han hade gjort den själv! Gölligt! Den var riktigt goodi!<3 Sen blev det att åka till skolmessan. Jag mådde inte såbra då häller så det blev inte så kul. Sen tog jag bussen och taxin hem och nu sitter jag här.. ;)



Puss jonna!

Kommentarer
Postat av: Anna

2012-02-15 @ 15:41:38
Postat av: Anna

Dagens fråga på bloggen! Svara gärna, vill veta vad just DU tycker! :'D

2012-02-15 @ 15:41:56
URL: http://ponnyanna.blogg.se/
Postat av: Tova & Lina ♥

Härlig blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-02-15 @ 16:17:32
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0