Dagen...

har varit såhär:

Vaknade samma tid som igår ;) Gick upp och klädde på mig m.m<3 åkte te skolan me buss ;) Skolan var välla niice, vi fick bla info om högstadieskolan vi ska gå på i 7:an, 8:an och nian<3 Sen åkte jag me buss till Sigge, jag åt mellis inne hos Maddan ;) När jag red sigge så blev han typ "rädd" (han försökte bara att slänga av mig, och låtsades då vara rädd...) , jag red på långa tyglar i skritt och sen bara flög han iväg i galopp och på något sätt lyckades jag att samla ihop tyglarna xD Sen så gjorde han ca. 3 små bockar innan den stora bocken kom och sen den enorma stegringen... Sara (en tjej som red jossans häst brando samtidigt som mej på banan) sa att det var HÖGT :S Jag tyckte att det kändes som att vi skulle slårunt... :S Men jag blev inte rädd, bara så j*vla förbannad på honom. så jag sa åt honom på skarpen en gång. då gav han upp för en stund men sen försökte han igen, men då var jag ju berädd... ;) Sen gick det jätte bra i slutet när vi galopperade över lite bommar och sådär<33

Nu sitter jag (Ännu en kväll) hos amanda h<33 Ikväll vare dock föräldrar möte istället för ett vanligt möte ;)

Kramizzz<3

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Tjaaaao! :D Fin blogg du/ni har! Gjort designen själv?

Hade varit suuuuper om du hade gått in på min blogg & berättat lite om din sadel/dina sadlar, eftersom jag behöver lite tips! :)

Kraaam!

2012-01-11 @ 20:48:25
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg, kom gärna med this or that-grejer på min blogg! :'D



Kraam! :D

2012-01-11 @ 21:18:25
URL: http://ponnyanna.blogg.se/
Postat av: fagge

följa varann via bloglovin? =)

kram

2012-01-11 @ 21:42:37
URL: http://ffagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0