Hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterade en ända gång igår... Men internett funkade inte igår. men jag uppdaterar mera idag istället ;) Men i förrgår så sov jag ju hos Ellen så igår var jag där ända till 7 ungefär vi var på badhuset m.m ;) Sen åkte jag hem och sov och nu har jag precis vaknat... Jag skulle ha ridigt Sigge igår också men Josses kompis ville rida och eftersom att jag redan hade ridigt han ganska mycket dom senaste veckorna så lät jag henne göra det ;) Idag så ska vi kanske gå på bio men jag har så ont i magen så vi vet inte riktigt... men annars ska vi väll städa och lite sånt... ;)
//Jonna

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej :)



Klart vi kan länka :)

2012-01-15 @ 11:04:33
URL: http://pownieskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0