Hemlis...

Ucsh hemlisar är ju både roliga och jobbiga. Idag, när jag och mamma var i stallet så gick mamma till Johanna (14 åring som har sina 3 hästar där) och viskade någonting i hennes öra... Sen när jag frågade vad det var så sa hon att det var en hemlis... Jag tror att det är nogot till min födelsedag (den 20 januari), men vad? Jag har funderat på om det kan vara någon häst eller hund, men det tror jag absolut inte att jag kommer få... :S Har ni någon ide på vad det kan var??? o.O
//Jonna

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Jonna! :) vem är det som har gjort din header/design? Sjukt snygg! Du kan svara på en kommenter på våran blogg! :D



Tack! <3<3

2012-01-09 @ 22:00:44
URL: http://ponnybrudarnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0